مرجع دانلود کتابهای زبان

مکانی برای یافتن کتابهای زبان مورد نیاز شما

مرجع دانلود کتابهای زبان

مکانی برای یافتن کتابهای زبان مورد نیاز شما

بزرگترین مرجع دانلود و یافتن کتابهای زبان خارجی مورد نیاز شما

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید رمان Outsider

خرید رمان Outsider

خرید رمان Outsider

بیگانه (The Outsider) جدیدترین اثر کینگ است که در ماه می‌ سال 2018 میلادی منتشر شده و از بدو انتشار در فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های جهان قرار گرفته است. این کتاب چندین جایزه از جمله بهترین داستان AUDIE و بهترین رمان معمایی جنایی goodreads در سال 2018 را کسب کرده است.

نیویورک تایمز درباره این کتاب نوشته است: برای مدتی به نظر می‌رسد این یک داستان جنایی و دادگاهی باشد، اما این کتاب به این سمت حرکت نمی‌کند. بالاخره داریم درباره استیون کینگ صحبت می‌کنیم؛ جایی از داستان هیولایی سر بر می‌آورد و هیولاها بهترین تخصص این نویسنده هستند.

رمان بیگانه از اوکلاهما آغاز می‌شود اما در تگزاس به پایان می‌رسد و در این میان کینگ از شخصیت‌های مختلف محلی و یک شخصیت «بیگانه» به خوبی بهره می‌برد و در عین حال فرهنگ‌های جنوب غربی ایالات متحده و همچنین مکزیک را به نمایش می‌گذارد.

جسد مورد تعرض قرار گرفتۀ پسری یازده ساله در پارک شهر پیدا شده است. شاهدان عینی و اثر انگشت‌های به دست آمده به وضوح به یکی از محبوب‌ترین شهروندان شهر فلینت سیتی اشاره دارند. او تری میتلند، مربی لیگ بیسبال نونهالان، معلم انگلیسی، متاهل و پدر دو دختر است. کاراگاه رالف آندرسون، که زمانی پسرش بازیکن تیمی با مربیگری تری میتلند بوده است به سرعت و در منظر عموم مردم در ورزشگاه شهر اقدام به بازداشت تری می‌نماید.

 

 

 

نویسنده : استیون کینگ

فایل e-book این کتاب دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن

دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)

همراه با تنظیم سرعت خواندن



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی